Skuteczna sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna
Blanka KaczanowskaPoznaj skuteczne zasady i techniki sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej, pozwolą Ci zarabiać więcej i szybciej
Â
Cel szkolenia:
- ulepszenie techniki nawiązywania i utrzymania kontaktu handlowego z klientem
- utrwalenie poznanych technik sprzedaży
- zwiększenie skuteczności sprzedaży
- wykształcenie skutecznej metody reagowania na oceny pozytywne i negatywne w kontakcie z klientem
- wykształcenie wszystkich podstawowych umiejętności, jakie są potrzebne profesjonalnemu sprzedawcy
Profil uczestnika:
- przedstawiciele handlowi
- menadżerowie sprzedaży
- sprzedawcy bezpośredni
- samodzielni sprzedawcy sklepowi
- telemarketerzy
- osoby odpowiedzialne za pozyskiwanie i obsługę klientów
- osoby pracujące na promocjach
Po szkoleniu uczestnik:
- ulepszy techniki nawiązania i utrzymania kontaktu handlowego z klientem
- utrwali znane bądź nowo poznane, techniki sprzedaży
- zdobędzie umiejętność przeprowadzania skutecznych i profesjonalnych rozmów telefonicznych
- zdobędzie umiejętność prowadzenia i finalizacji procesu sprzedażowego
- będzie potrafił konstruować oraz posługiwać się narzędziami sprzedażowymi
- pozna zasady stosowania odpowiedniej etykiety zachowania, ubioru, etyki i wyglądu zewnętrznego
Korzyści organizacji:
Zwiększenie zysków działu sprzedaży. Podniesienie skuteczności sprzedawców, generowanej przez nich sprzedaży. Lepiej wykwalifikowana i umotywowana kadra działu sprzedaży.
Trener, szkoleniowiec
Blanka Kaczanowska: sprzedawca z 10-letnim doświadczeniem, trener, psycholog, terapeutka, właścicielka firmy szkoleniowej. Umiejętności sprzedaży nabywała i z sukcesem wykorzystywała pracując jako akwizytor, hostessa, handlowiec sprzedający przez telefon i podczas osobistych spotkań.
Certyfikaty i zaświadczenia
Kurs umożliwia zdobycie zaświadczenia w formie papierowej. Aby mieć możliwość otrzymania zaświadczenia należy w pełni przejść kurs oraz z pozytywnym wynikiem zaliczyć test końcowy weryfikujący zdobytą ze szkolenia wiedzę.
Szkolenie w liczbach
- Czas trwania: ok. 6h
- Ilość slajdów: ok.300
- Ilość quizów: 10
- Czas dostępu: 90 dni
Dodatkowe opcje i możliwości szkolenia
Istnieje możliwość zastosowania dodatkowych opcji w szkoleniu, z których duża część ma swoje szczególne zastosowanie w przypadku korzystania z kursu przez większą ilość pracowników Państwa firmy:
- możliwość organizacji dodatkowych spotkań stacjonarnych w uzgodnionej formule (blended learning)
- możliwość organizacji dodatkowych audio/wideowarsztatów z trenerem do szkolenia w uzgodnionej formule
- możliwość włączenia forum i konsultacji z trenerem dla uczestników
- możliwość adaptacji szkolenia na potrzeby firmy
W przypadku wszelkich pytań lub chęci skorzystania z dodatkowym opcji i możliwości zapraszamy do kontaktu.
Wymagania techniczne
- Komputer z dostępem do internetu
- Dowolna przeglądarka internetowa (np. Firefox)
- Karta dźwiękowa oraz głośniki
- Wtyczka Macromedia Flash 6.0.79 lub wyższa (pobierz)
Gwarancja satysfakcji
Jeżeli po 30 dniach od daty zamówienia kursu online stwierdzisz, że z jakichkolwiek przyczyn nie był to odpowiedni zakup, zwrócimy Ci pieniądze.
Plan kursu "Skuteczna sprzedaż bezpośrednia i telefoniczna" wraz z poruszanymi zagadnieniami
- Moduł I - Komunikacja pozawerbalna
Cel: nabycie umiejętności prawidłowego spostrzegania i interpretowania komunikatów wysyłanych przez klienta, wykorzystanie zdobytej wiedzy podczas procesu sprzedażowego, nabycie umiejętności sterowania komunikatami w celu wywarcia wpływu na kliencie.
- Moduł II - Komunikacja werbalna
Cel: wykształcenie umiejętności prawidłowej konstrukcji komunikatów werbalnych, stosowania narzędzi aktywnego słuchania, wsparcia procesu sprzedaży.
- Moduł III - Wstęp do sprzedaży
Cel: zdobycie ogólnej wiedzy na temat etapów sprzedaży, poznanie, warunkujących sukces w sprzedaży cech charakteru i wyglądu, poznanie technik psychologicznych i komunikatów perswazji.
- Moduł IV - Rozmowa przez telefon
Cel: zwiększenie skuteczności rozmowy przez telefon, poprzez stosowanie wiedzy z zakresu technik komunikacji werbalnej za pomocą telefonu.
- Moduł V - Sprzedaż bezpośrednia
Cel: zdobycie umiejętności odpowiedniego przeprowadzania i kończenia sprzedaży w kontakcie bezpośrednim.
- Moduł VI - Problemy i jak je rozwiązać
Cel: nabycie umiejętności efektywnego reagowania w sytuacji kryzysowej z klientem, radzenia sobie w sytuacji konfliktowej, wykształcenie odpowiednich reakcji w kontaktach z klientami oraz otaczającymi ludźmi.
- Moduł VII - Narzędzia sprzedażowe
Cel: zdobycie wiedzy na temat prawidłowego konstruowania narzędzi sprzedażowych, sprawnego dopasowywania rodzaju narzędzi do typu odbiorcy i do sytuacji.
- Moduł VIII - Etyka w biznesie
Cel: poznanie obyczajów i norm towarzyskich, zdobycie wiedzy teoretycznej w sposobie ubioru, w zależności od okazji, oraz postępowania w życiu zawodowym i prywatnym przydatnej podczas procesu sprzedaży.
- Egzamin końcowy
Cel: sprawdzenie zdobytej wiedzy, podczas praktycznej sytuacji sprzedażowej oraz możliwość uzyskania certyfikatu w postaci cyfrowej lub drukowanej.